loading...
سریال تی وی | مرجع دانلود فیلم و سریال
سایت به فروش میرسد
الینا بازدید : 981 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی

عنوان: من به عشق نیاز دارم ۳ / I Need Romance 3

عنوان کره ای: 로맨스가 필요해 ۳

ژانر: عاشقانه / کمدی

کارگردان: Jang Young-Woo

نویسنده: Jung Hyun-Jung

شبکه پخش: tvN

تعداد قسمت ها: ۱۶

تاریخ شروع پخش: ۱۳ ژانویه ۲۰۱۴

کیفیت: متوسط ۴۵۰p

حجم هر قسمت: ۲۵۰ مگابایت

دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی

شخصیت های اصلی این سریال رو چند نفر تشکیل میدن. یه زن ۳۳ ساله که از وقتی شکست عشقی خورده دیگه تصمیم گرفته عاشق نشه؛ یه پسر ۲۰ ساله که با تمام وجود دنبال نیمه گمشده اش (!) میگرده و بهش عشق بورزه؛ و در نهایت یه مرد ۳۰ ساله که رئیس محل کار زنه است. زنه که اسمش شین جو یونه، اولش آدم خیلی مهربون و خون گرمی بوده. ولی بعد ۹ سال کار و زندگی، تبدیل به یه آدم سرد شده…

 

مترجم متن: آرام

دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی

دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی
Kim So-Yeon Sung Joon
Shin Joo-Yeon Joo-Wan
         
دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی
Namgung Min Wang Ji-Won Park Hyo-Joo Yoon Seung-Ah Park Yoo-Hwan
Kang Tae-Yoon Oh Se-Ryeong Lee Min-Jung Jung Hee-Jae Lee Woo-Young

 

دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی


دانلود زیرنویس فارسی با لینک مستقیم از دانلود سرای سریال تی وی:
 

دانلود زیرنویس فارسی از لینک کمکی برای دوستانی که موفق به دانلود از لینک بالا نشدند:
 
لینک کمکی

دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی

 

قسمــــــــت ۱: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۲: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۳: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۴: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۵: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۶: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۷: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۸: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۹: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۱۰: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۱۱: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۱۲: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۱۳: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۱۴: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۱۵: دانلـــــــــــــود
قسمــــــــت ۱۶: دانلـــــــــــــود

 

 

دانلود آهنگ های سریال Original Sound Tracks:

 

دانلود OST سریال با لینک مستقیم:

 

دانلود سریال کره ای من به عشق نیاز دارم 3   I Need Romance 3 با زیرنویس فارسی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 32,847
  • بازدید کلی : 246,245